Toimitusehdot

TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

Hurreee, tutustuhan näihin ehtoihin huolella, jotta tilaus onnistuu kaikkien osalta hyvin! :) 

Nämä tilaus- ja toimitusehdot koskevat kuluttaja-asiakkaita.

Tuotteet valmistetaan täällä Turussa käsin ja ne valmistaa Cosecha (virallinen nimi SULObags, y-tunnus 2619906-2).
Palvelemme sähköpostitse aspa@cosecha.fi tai puhelimitse 029 170 2010 (0,08 € / min + pvm / mpm).
Tuotteiden hinnoissa on Suomen arvonlisävero 24 %, EU-alueen ulkopuolelle myytäessä järjestelmä poistaa automaattisesti arvonlisäveron määrän. EU-alueen ulkopuolelle tilaava on velvollinen huolehtimaan oman maan tullauskuluista.
Mikäli tilaus lähetetään EU-alueen ulkopuolelle, huolehdimme tilauksen matkaan mukaan tarvittavat tullauslomakkeet.

Tilauksia toimitetaan siis ympäri mualiman, ei kuin siis tilailemaan!

Olethan tilaajana vähintään 18-vuotias!

MAKSUTAVAT

Tilaukset voi maksaa
Checkout-maksupalvelun kautta 
→ Verkkopankkitunnuksilla: Nordea, Osuuspankki, Lähitapiola, Aktia, Sampo, Handelsbanken, S-pankki, Ǻlandsbanken (ei maksulisiä!) 
→ Maksut luottokorteilla: Visa, Visa Debit, Visa Electron, Mastercar ja Debit Mastercard
→ Everyday -lasku ja -osamaksu (käytettävissä 15.11.2017 saaakka)
→ Euroloan -laskulla 14 päivää maksuaikaa ja Euroloan -osamaksulla jopa 24 kuukautta!
→ Collector -lasku ja -osamaksu
Maksuehdot Checkout (pdf-tiedosto)

 Klarna checkout-maksupalvelun kautta
Klarna checkout -maksupalvelu on käytettävissä vain toimitustavoilla Postipaketti, Smartpost tai nouto, ei kirjeille
→ Lasku 14 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa
Lasku lähetetään vasta kun tuotteet on lähetetty
→ Joustava erämaksu Maksa omassa tahdissasi
 Maksa alk. 9 € / kuussa
→Maksa myöhemmin!
Käsittelymaksu 3,95 €
→ Kiinteä erämaksu 3 - 36 kuukautta
Aloitusmaksu 0 €, käsittelymaksu 3,95 €, lainakorko 22%
→ Luotto- tai pankkikortti
→ Verkkomaksu Verkkopankkisi kautta

— Noudettaessa käteinen, pankki- tai luottokortti
→ Tilaukset noudetaan myymälästä osoitteesta Fiskarsinkatu 8, halli 21, 20750 Turku.
→ Myymälä palvelee sopimuksesta

Emme peri mitään erillisiä maksutapakuluja maksamisen yhteydessä, mutta huomioithan että riippuen maksutavasta sinulle saattaa syntyä kuluja luottoyhtiön kautta. Tarkista aina luottoehdot luotonmyöntäjältä. :)

TOIMITUSTAVAT- JA AJAT

19.9.2017 alkaen postitamme kaksi kertaa viikossa, tiistaisin ja torstaisin! 

NOUTO TYÖHUONEELTA 0 €
→ Varastosta löytyvät tuotteet noudettavissa viimeistään seuraavana arkipäivänä (messu- ja tapahtumavaraus!!)
→ Voit tehdä lisäostoksia myös työhuoneelle

Kirje suoraan kotiin 2,90 €
→ Postitamme tiistaisin ja torstaisin tilauksia, postin toimitusaika 2-4 arkipäivää
→ Kirjelähetys, ei seurantaa

SMARTPOST -pakettiautomaatti 4,90 €
→ Postitamme tiistaisin ja torstaisin tilauksia, postin toimitusaika 2-4 arkipäivää
→ Seurantakoodi lähetetään sähköpostiin
→ Saapuu lähimpään Postin toimipisteeseen

Postipaketti lähimpään toimipisteeseen 5,90 €
→ Postitamme tiistaisin ja torstaisin tilauksia, postin toimitusaika 2-4 arkipäivää
→ Seurantakoodi lähetetään sähköpostiin
→ Saapuu lähimpään Postin toimipisteeseen

Lähipaketti (matkahuolto) valitsemaasi toimipisteeseen 4,90 €

Tarjoushinta voimassa 26.11.2017 saakka, norm. 7,90 €
→ Käsittelemme tilauksia tiistaisin ja torstaisin, Matkahuollon toimitusaika 2-5 arkipäivää
→ Seurantakoodi lähetetään sähköpostiin
→ Saapuu valitsemaasi Matkahuollon toimipisteeseen (esim. Matkahuolto, K-Market, R-kioski)

KAIKKI YLI 80 EURON ARVOISET TILAUKSET SUOMEEN TOIMITETAAN ILMAN TOIMITUSKULUJA!

— NOUDOT 0,00 €
→ Liikkuva kauppa tulee paikkakunnallesi, voit tehdä tilauksen viikkoa ennen tapahtumaa. Näin ollen voit käydä hakemassa tilauksesi Liikkuvasta kaupasta. Mikäli olet maksanut tilauksen, tarvitset mukaasi henkilöllisyystodistuksen. Tilaus on noudettavissa tapahtuman päättymiseen saakka, jonka jälkeen tilaus perutaan automaattisesti, ellei sitä ole noudettu.

TOIMITUKSET ULKOMAILLE

POSTITUS EUROOPASSA 6,00 €
→ Postitamme tiistaisin ja torstaisin tilauksia, postin kuljetusaika 5 – 14 arkipäivää
→ Kirjelähetys, ei seurantaa
→ EU-alue sekä Ahvenanmaa, Albania, Andorra, Bosnia ja Hertsegovina, Färsaaret, Gibraltar, Grönlanti, Islanti, Liechtenstein, Makedonia, Mayotte (Ranska), Moldova, Montenegro, Norja, Saint-Piere ja Miquelon (Ranska), San Marino, Serbia, Sveitsi, Turkki, Ukraina, Valko-Venäjä, Vatikaani sekä Venäjä

POSTITUS KAIKKIALLE MUUALLE 8,00 €
→ Postitamme tiistaisin ja torstaisin tilauksia, postin kuljetusaika 5 – 21 arkipäivää
→ Kirjelähetys, ei seurantaa
→ Tilaaja huolehtii oman maan tullauskuluista, toimitamme tarvittavat tullausasiakirjat tilauksen mukana

30 PÄIVÄN TYYTYVÄISYYSTAKUU: VAIHDA TAI PALAUTA!

Koska seisomme 110 % tuotteemme takana, haluamme myös että olet todella tyytyväinen siihen mitä tilaat. Jos nyt jostain syystä se paketista paljastunut tuote ei ole sitä mitä tilasit, voit vaihtaa sen tai palauttaa kokonaan 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanotosta. Mikäli olet tilannut mittatilaustuotteen ei peruutusoikeus koske sitä!

VAIHDOT JA PALAUTUKSET
Vaihdot ja palautus on asiakkaalle ilmainen, kun kyseessä on Suomeen toimitettujen tuotteiden vaihto- tai palautus. 
Vaihdoissa suosittelemme tekemään uuden tilauksen ja palauta aiempi tilaus. Ohjeet vaihtoon sekä palautukseen täältä.

NOUTAMATTOMAT TILAUKSET
Perimme noutamattomista tilauksista, joista ei ole erillistä palautusilmoitusta tehty sähköpostitse tai tuotteen mukana lomakkeella, 12,28 euron maksun (sis. alv. 24 %). 
Tämä kattaa kulut toimituksesta, tuotteesta joka ei ole myynnissä kolmeen viikkoon sekä palautuskustannukset.
Eli mikäli päätätkin toisin, etkä haluakaan tuotetta, ilmoitathan siitä meille heti tai noudat tilauksen ja täytät peruutuslomakkeen! :)

HUOLENPITOVELVOITE
Lain mukaisesti asiakkaana sinun tulee huolehtia, että tuote on olennaisesti muuttumaton ja vähentymätön siihen saakka, kunnes olet päättänyt pitää sen itselläsi.
Mikäli näin ei ole, 30 päivän peruutusoikeus muuttunee 14 päivän peruutusoikeudeksi ja Cosechalla on oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka, jos asiakas on käyttänyt tuotetta vastoin laissa säädettyä huolenpitovelvoitettava.

KAMPANJATUOTTEET
Mikäli olet saanut kaupanpäällisiä ja/tai kampanjatuotteita, ne tulee palauttaa samassa syssyssä kuin niihin oikeuttaneet tuotteet. Voit myös lunastaa ne ostohetken listahinnalla, jolloin niiden hinta peritään maksettavasta palautuksesta.

MAKSUJEN PALAUTUS
Maksu palautetaan Suomen kuluttajasuojalain mukaisesti 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saavuttua, edellyttäen kuitenkin että tuote on saapunut meille. Eli toisin sanoen, maksut palautetaan HETI kun tuote on saapunut meille ja se on todettu myyntikuntoiseksi. Palauttaessasi kaikki tilauksessasi olleet tuotteet, palautamme koko kauppasumman. Mikäli olet tilannut yli toimituskuluttomuusrajan (esim. 80 euroa tai toimituskuluttomuustarjous) ja palauttaessasi tuotteita jäljelle jääneiden tuotteiden arvo jää alle toimituskuluttomuusrajan, perimme tilausta tehdessä voimassa olleet toimituskulut.

MUUT EHDOT
Pidätämme oikeuden olla lähettämättä tilauksia, mikäli asiakkaalla on toistuvia peräkkäisiä palautuksia. 

TAKUU

Kaikki Cosechan tuotteet valmistetaan äärimmäisellä rakkaudella ja huolella. Joskus kuitenkin käy niin, että tuote saattaa olla virheellinen ja tämä ilmenee vasta normaalissa käytössä. Jos sulla on käynyt huono tuuri ja tuote hajoaa yhden (1) vuoden sisällä sen ostamisesta, voit toimittaa sen meille korjattavaksi. Jos tuotetta ei voida korjata, se vaihdetaan uuteen tai maksamasi summa palautetaan tuotteesta. Olethan yhteydessä heti, kun vika ilmenee, jotta voimme korjata sen hetipikinmiten. Kaikki mahdolliset viat ovat ihan äärimmäisen tärkeää saattaa meidän tietoomme, koska muutoin emme voi parantaa olennaisesti tuotteittamme.

Takuuaika voi olla myös pidempi kuin toimitusehdoissa ilmoitettu. Takuuhan ei sitten kata, mikäli tuotetta on kohdeltu kaltoin tai esimerkiksi sen pesuohjeita ei ole noudatettu (esim. hellä käsinpesu!).

KULJETUSVAURIOT

Joskus joku muu voi kämmätä ja se voi tapahtua kuljetuksen aikana. Tällöin on erittäin tärkeää, että otat meihin yhteyttä välittömästi mikäli tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana. 
Jos tuote on postipaketti, tulee se avata virkailijan läsnä ollessa ja virkailijan tulee todeta myös sattunut vahinko. Tämän jälkeen ota yhteyttä, me teemme vahinkoilmoituksen ja lähetämme sinulle uuden tuotteen.
Mikäli kuljetusvaurio on sattunut kirjeelle, on erittäin tärkeää lähettää syntyneistä vaurioista meille kuva. Joissain tapauksissa voimme vaatia vaurioituneen tuotteen takaisin lähettämisen, joka on sinulle ilmainen.

SOPIMUKSEN VOIMASSAOLO, KESTO JA PÄÄTTYMINEN

Sopimus tulee voimaan, kun tilaus on vahvistettu ja maksettu. Muistathan siis tilaustasi tehdessä täpätä sen kohdan, jossa vahvistat että olet lukenut ja ymmärtänyt nämä ehdot. Tilaus tulee voimaan heti, kun maksu on suoritettu. Sopimus on voimassa niin kauan kunnes molemmat osapuolet ovat hoitaneet sopimukseen kirjatut velvollisuutensa. Cosecha pidättää oikeuden muuttaa ehtoja ilman erillistä ilmoitusta, mutta tällöin jo vahvistettujen tilauksien ehtoja ei muuteta. Poikkeuksen tähän kohtaan tekee hinnat!

Mikäli meille (tai jollekin muulle) on sattunut ilmeinen virhe, joka on johtanut tilanteeseen, että tuotteen hinta on yleiseen hintatasoon nähden selkeästi alhainen, on meillä oikeus korjata se, eikä tällöin liian alhaisella hinnalla tilattua tuotetta lähetetä asiakkaalle (Oikeustoimilaki 32§).

KULUTTAJANEUVONTA JA KULUTTAJARIITALAUTAKUNTA
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

ODR-FOORUMI

Mikäli millään muulla tavoin ei päästä yksimielisyyteen asiakkaan kanssa kauppasopimuksesta, on asiakkaalla oikeus viedä asia Euroopan komission verkkovälitteiselle riidanratkaisufoorumille ODR-foorumille. 
ODF-foorumille löydät tästä linkistä.

SOVELLETTAVA LAKI

Cosecha soveltaa myydessään Suomen lakia, toimitusehdot nojautuvat nimenomaisesti kuluttajansuojalakiin. Mikäli kuluttaja on erimielinen näistä ehdoista tai muutoin kaupasta, on hänellä oikeus saattaa se kuluttajaviranomaisen tutkittavaksi. Erimielisyydet ja riidat pyritään ensisijaisesti sovittelemaan, mutta mikäli siihen ei pystytä, voidaan asia saattaa oikeuden ratkaistavaksi.

FORCE MAJURE

Cosecha ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai viivästyy yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta viranomaisen päätöksestä, lakoista tai ulosmarsseista, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Cosechan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

YHTEYSTIEDOT

Cosecha / SULObags
Jyrkkälänkatu 2 M 302
20210 TURKU

Y-tunnus 2619906-2

Puh. 029 170 2010 (0,08 € / min + pvm / pmp)
aspa@cosecha.fi

www.cosecha.fi

Yrittäjä
Mirka Teerikangas